Jessi ja Miroku heittivät meille haasteen. Siispä vastataan.=0)

1. Rakastan yli kaiken..Omia ihmisiä

2. Mä en tykkää yhtään..
Käydä suihkussa, kuivatella kuralenkin jälkeen pesuhuoneessa tai muutenkaan olla "eristettynä", liian äkkiää tuttavuutta tekevistä vieraista ihmisistä

3. Mä tykkään tosi paljon..
Mummista ja muutamasta muustakin tutusta ihmisestä, frisbeestä, uimisesta, Sakusta

4. Mä olen aina hieman mustis..
Mamista,etenkään toisten koirien ei yleensä ole suotavaa lähestyä, välillä tungen myös mamin ja pikkumiehen väliin

5. Mä rakastan..
No noita omia ihmisiä ja makkaraa sekä Tassu-koirankeksejä!

6. Mun mielestä on..
Ihanaa juosta vapaana, hyppiä kiville, painia kaverin kanssa, nuohdota lumessa sekä uida, ihan missä vaan, vaikka kuravedessä.

7. Mun lempilelu on..
Frisbee, kepitkin on kivoja.
1335318.jpg