Syksy on edennyt jo pitkälle, jälkikauden päättäjäiset vietettiin kuun puoli välissä. Oltiin oltu Ninon kanssa ahkerimmat treeneissä kävijät,mulla 20 käyntiä,Ninolla 21,kun pääsi jälkeilemään meidän etelän reissun aikanakin. Päätös-treenit meni hienosti,kaikki kuus keppiä löytyikin,vaikka mie meinasin ruveta ohjailemaan koiraa..blushSain jäljentekijältä muutaman ohjeen,ettei eksytä toiselle jäljelle ja kertoi myös että siellä tulee polun ylitys ja kun polku tuli olin varma,että Nino hukkasi jäljen,kun ei mennytkään polun yli,mutta eipä mitään,se ei ollutkaan se oikea polku. Se oikea polun ylitys tuli vasta paljon myöhemmin.smiley
Vaikka kausi virallisesti päättyikin,niin ollaan silti jatkettu treenejä kun kerran säät ovat sallineet,toissa lauantaina jäljestettiin,välillä kivenkolosta "ryömimällä" ja pyörätien reunaa, ihan haastavia osuuksia siis. Ja mulla on nyt puhelimessa sport trackeri,niin näkeepä nyt millaista kiemuraa siellä tehdään ja matkan pituudenkin. Ninon jälki olin 950 metriä,että pituuttakin oli hyvin. Ja kaikki kepit löytyi. Viime lauantaina oli pieni lumipeite maassa ja maa jäässä,joten treenattiin vain esineruutua, alla muutama kuva.
Kuvat:Katja Tilli






Pienistä pakkasista ja ripauksesta lunta on ollut mukava nauttia ja sattuipa mulle tähän sopivasti viisi vapaapäivääkin,että ulkoiltu on,ominemme ja koirakavereiden kanssa. Lauma Saku&Rambo& Nino tulevat edelleen toimeen ja välillä lenkkiseurana on ollut Dana.
Muutama kuva lisää kerrankin aurinkoiselta syyspäivältä. Vedessä tarkenee vielä lutrata..