Tänään pidettiinkin pitkästä aikaan hämärätreenit. Ehdittiin hetki
juoksuttaa Niinan kanssa poikia ennen treenien alkua ja sopivasti
saatiin itsekkin veri kiertämään siellä metsässä rämpiessä. Treeneissä
Nino oli vuorossa kolmantena ja viiden pintaan iltapäivällä oli jo
sopivan hämärää. Eka ukko oli puskassa ja se sujui ongelmitta, siis
normaaliin tapaan maalimies palkkasi heti ja otti sitten vasta haukkua.
Toisen piston otin ekaa kertaa tyhjänä ja toisena maalimiehenä toimi
Niina,joka on niin tuttu ja turvallinen,että siellä ei tarvinnut mitään
nakkeja etukäteen jaella. Kolmas ukko olikin sitten takakulmassa
ryteikössä. Kerran jouduin laittamaan koiran uudelleen etsimään ja
lopulta se ilmaisi. Kylläkin n. 10m päässä ukosta ja välillä
vahtihaukkua haukkuen ja vasta mun turvin meni hakemaan palkkansa.
Hienoa kuitenkin,ettei siellä jo pimentyvässä metsässä häipynyt ukon
luota!
Mitään muuta mainittavaa ei viikon varrelle ole mahtunut, normaalia koiraperheen arkea.=)
Muutama päivänä olen tässä kyllä mietiskellyt,että pitänee tilata
Ninolle lekuriaika. Sillä on nyt noin kuukauden ajan ollut oikeassa
alaluomessa pieni vaalea näpykkä ja kun ei se näytä siitä omineen
häviävän on se kai parasta mennä lääkäriin näyttämään. Mitenkään se ei
tunnu koiraa vaivaavan, mutta mua nyt jo senkin edestä. Nino on
silmäpeilauksesta asti ollut aika vauhkona eläinlääkärissä, eli varmaan
hikinen ja mielenkiintoinen reissu tiedossa..
sunnuntai, 10. helmikuu 2008
Kommentit