Meillä voidaan hyvin. Laiskoja ollaan oltu.. ilmat on niin kamalat,vettä ja kuraa enimmäkseen,että kamalasti ei mikään ulkoilu innosta. Pieni hetki sentäs joulukuun alussa saatii nauttia vähän lumisemmista keleistä, ehdittiin jopa pari kertaa potkukelkkaillakin. Toivottavasti vielä saadaan lisääkin niitä lumikelejä, päästää potkuttelemaan, lenkkeilemään lumisiin metsiin ja jäälle.. Sitä odotellessa rauhoitutaan joulun viettoon. =)

Mukavaa Joulun aikaa kaikille!

DSC_0763%20%282%29-normal.jpg