Eilen sitten treffattiin tynkähoffiporukalla,Maiju kun oli kipeenä, he puuttuivat vahvuudesta. Otettiin sitten kolmen porukalla jälkeä ja tottista. Nino onnistui sössimään oman jälkensä täydellisesti! En tiedä,mikä mätti,mutta koira juoksi jäljen ihan läpi, nokka oli kyllä maassa ja välillä kai kulki jäljellä tai ainakin siellä main,mutta yhtä ainutta keppiä ei löytynyt. Tai mie löysin yhden,mutta vauhti oli niin kova,että en sitä ehtinyt noukkimaan.=)
Nino the tunari muka jäljestää.. Kuvat:Katja Tilli

Koira oli vallan tyytyväisen oloinen suoritukseensa, en tiedä oliko jäljen munaus kosto-isku,kun en ei ehditty ennen treenejä käydä juur yhtään lenkillä. Ehkäpä Nino ajatteli, että tehdään se lenkki nyt.. No, onneksi oli kivat kamut mukana ja Ninolle saatiin tehtyä pieni toinen jälki, ja tällä kertaa Katjan vinkistä pantiin keppien alle namipurkit. Ja tadaa.. Nino jäljesti rauhallisesti ja keppien ilmaisukin parani vissiin 100%. Ehkä se ei niin oikeesti oo osannu tota jälkihommaa kuitenkaan,eli nyt otetaan vähän takapakkia siinä ja opetellaan uusiksi. Jäljen lisäksi otettiin jotain tottiksen tapaistakin pikkupätkä ja riehuttiin räsyn kanssa.


Oli taas kiva päivä ja Katja räpsi taas mukavia kuviakin, yllä muutama,lisää löytyy täältä.
Mie innostuin vielä illalla vihdoin ja viimein repimään tapetit pois keittiön seinältä, tapetin vaihtoa on suunniteltu vuos jos toinen, uudet tapetit on ostettu jo pari viikkoa sitten,että johan se oli aikakin.. Nyt kun ne uudet tapetit vielä sais kohtuu ajan sisässä seinälle.=)
Tänään jatkuin vielä koirahommat katselulinjalla tuossa läheisellä kentällä,jossa oli agilitykisat. Ensin käytiin Miron kanssa katsomassa hyppiviä hauvoja ja myöhemmin Ninon kanssa hengailtiin kentän laidalla. Katja ja Vallu-hoffi starttasivat ekaa kertaa möllikisojen merkeissä ja hienosti meni! Maxien joukkue voitti kaiken lisäksi hopeaa,että tulipa sieltä heti mitali.
Kommentit